Çocukluk yıllarımdan hiç unutamadığım anılarımdan birisi de bahçemizde bulunan ağaçlardan kopararak yediğim meyvelerin çok lezzetli oluşlarıydı. Bazılarının yararlılık ömrü sona ermiş, bazıları da kuşlar tarafından yaralı bereli hale düşmüşlerdi. Benim kısmetime düşenler de tam yenecek kıvamda ve kalitedeydiler.Bu anıyı bugün ben niçin gündeme aldım bilir misiniz sevgili dostlar?Tanrının işine...
